Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Нова ПоштаДоставка займає як правило 1-2 дні. За послугу 'накладний платіж' (післяплата) Нова пошта стягує з одержувача 2% від суми + 20 грн.
- Магазини RozetkaВідправляємо після повної оплати або Пром-оплати Обмеження для відправок у відділення: - максимальна вага — до 30 кг - оціночна вартість — 6 000 грн - максимальні габарити — 61х37х35 см (максимальна сторона/довжина)
- УкрпоштаТільки для оплачених замовлень. Укрпоштою можна оформити відправлення вагою до 20 кг. Максимальна сторона — 120 см. Доставка Укрпоштою займає орієнтовно від 3 до 6 днів.
- Meest ПОШТАТільки для оплачених замовлень. Обмеження для відправок у відділення: - максимальна вага — до 10 кг - максимальні габарити — 61х37х35 см (максимальна сторона/довжина)
Способи оплати
- Пром-оплата
- Післяплата
- Переказ на картку / рахунокПрохання, оплачуйте на картку після узгодження терміну відправлення з менеджером.
Гарантія:
Для кожного товару у Характеристиках відображається термін гарантійного обслуговування.
В разі гарантійного випадку потрібно зв'язатись з менеджером, повідомити назву товару, дату покупки, при можливості відправити фото або відео несправності.
Далі відправити товар в повній комплектації та рідній упаковці на вказану менеджером адресу.
Термін виконання гарантійного обслуговування: від 7 до 30 днів. У випадку відсутності запчастин, термін може збільшитися, але не більше ніж на 60 днів.
Будь ласка, перевіряйте комплектність та відсутність дефектів у товарів під час отримання! У разі виявлення будь-яких пошкоджень або недоліків просимо зразу зв'язатися з нами. У разі, якщо Ви отримали у перевізника пошкоджений або розкомплектований товар - такий товар поверненню та обміну не підлягає! Так як після отримання Вами пошкодженого (розкомплектованого) товару, пред'являти претензію перевізнику неможливо.
Гарантія не надається, якщо:
- відсутня повна комплектація товару та рідна упаковка;
- є механічні пошкодження, які виникли внаслідок необережних дій покупця або інших осіб. А також, від впливу рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо;
- порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
- було здійснено несанкціоноване розкриття чи ремонт;
- серійний або IMEI номер, що зберігається в пам'яті виробу, змінено, стерто або не може бути встановлено.
Умови поверення
При виявленні та підтвердженні заводського дефекту протягом 14 днів з моменту покупки Ви маєте право обміняти або повернути товар. Вам необхідно зв'язатися за контактами вказаними на сайті.
Поверення товару відбувається Новою поштою, після отримання товару протягом 3 робочих днів кошти повертаємо на вказану Вами картку чи рахунок.
Відповідно до ст.9 Закону України 'Про захист прав споживачів' заміна і поверення товару можливі тільки при дотриманні таких умов:
- з дня придбання пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки;
- товар не був у використанні, тобто є новим (товар в ідеальному стані, товар не вживався);
- збережений товарний вигляд, сподивчі якості товару;
- є пломби, ярлики, упаковка.
Будь ласка, перевіряйте комплектність та відсутність дефектів у товарів під час отримання! У разі виявлення будь-яких пошкоджень або недоліків просимо зразу зв'язатися з нами. У разі, якщо Ви отримали у перевізника пошкоджений або розкомплектований товар - такий товар поверненню та обміну не підлягає! Так як після отримання Вами пошкодженого (розкомплектованого) товару, пред'являти претензію перевізнику неможливо.
Зверніть увагу! Обмін або поверення товару здійснюється за рахунок магазину в разі якщо виявлено брак, дефект або, наприклад, невідповідність комплектації товару - в цьому випадку послуги перевізника з доставки оплачуються нами в обидві сторони. У разі, якщо вам не підійшов колір, відтінок, розмір і тд - Ви оплачуєте доставку в обидві сторони. Всі дані вказані на сайті, але якщо є питання по товару які для Вас принципово важливі, щоб уникнути непорозумінь, просимо конкретизувати і уточнювати перед відправкою.
Згідно із законом 'Про захист прав споживачів', компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.
Вимагаємо передоплату або повну оплату:
- при замовленні більш ніж на 5000 грн;
- за габаритні (об'єднання ємна вага> 10 кг) або важкі товари (фактична вага> 10 кг);
- якщо термін виконання замовлення більше 5 робочих днів;
- якщо у клієнта поганий рейтинг на площадці.
Будь ласка, перевіряйте комплектність та відсутність дефектів у товарів під час отримання! У разі виявлення будь-яких пошкоджень або недоліків просимо зразу зв'язатися з нами. У разі, якщо Ви отримали у перевізника пошкоджений або розкомплектований товар - такий товар поверненню та обміну не підлягає! Так як після отримання Вами пошкодженого (розкомплектованого) товару, пред'являти претензію перевізнику неможливо.
Термін виконання замовлення
Товари На складі, Готово до відправки - відвантаження зі складу: 1 день
В наявності - відвантаження зі складу: 3-8 днів
Інформація про товар "В наявності" означає наявність товару на одному з наших складів / представництв або у одного з наших постачальників / виробників (доставка даного товару здійснюється в термін від 3 до 7 робочих днів).
Інформація про ціну і наявність
вертаємо Вашу увагу, що відомості про наявність товару і його ціна є довідковою інформацією і вимагають підтвердження співробітниками магазину. У деяких випадках можлива відсутність замовленого Вами товару або зміна його ціни. У зв'язку з цим ми рекомендуємо уточнювати ці дані за вказаними на сайті телефонами.
Для опису товарів застосовуємо машинний переклад! Якщо виникнуть питання чи непорозуміння - звертайтеся до менеджера!
Графік роботи
- З Понеділка по П'ятницю - з 9.30 до 17.30;
- Субота, Неділя - з 9.30 до 14.00.
Оформлення через корзину, e-mail, пром-чат, Viber, Telegram, WhatsApp - цілодобово!