Продавець Topcenter.in.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1160 відгуків
+380682568825 - Viber, Telegram,WhatsApp
+380 (68) 256-88-25
Інтернет-магазин Topcenter.in.ua
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

При виявленні та підтвердженні заводського дефекту протягом 14 днів з моменту покупки Ви маєте право обміняти або повернути товар. Вам необхідно зв'язатися за контактами вказаними на сайті. Поверення товару відбувається Новою поштою, після отримання товару протягом 3 робочих днів кошти повертаємо на вказану Вами картку чи рахунок. Відповідно до ст.9 Закону України 'Про захист прав споживачів' заміна і поверення товару можливі тільки при дотриманні таких умов: - з дня придбання пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки; - товар не був у використанні, тобто є новим (товар в ідеальному стані, товар не вживався); - збережений товарний вигляд, сподивчі якості товару; - є пломби, ярлики, упаковка. Будь ласка, перевіряйте комплектність та відсутність дефектів у товарів під час отримання! У разі виявлення будь-яких пошкоджень або недоліків просимо зразу зв'язатися з нами. У разі, якщо Ви отримали у перевізника пошкоджений або розкомплектований товар - такий товар поверненню та обміну не підлягає! Так як після отримання Вами пошкодженого (розкомплектованого) товару, пред'являти претензію перевізнику неможливо. Зверніть увагу! Обмін або поверення товару здійснюється за рахунок магазину в разі якщо виявлено брак, дефект або, наприклад, невідповідність комплектації товару - в цьому випадку послуги перевізника з доставки оплачуються нами в обидві сторони. У разі, якщо вам не підійшов колір, відтінок, розмір і тд - Ви оплачуєте доставку в обидві сторони. Всі дані вказані на сайті, але якщо є питання по товару які для Вас принципово важливі, щоб уникнути непорозумінь, просимо конкретизувати і уточнювати перед відправкою. Згідно із законом 'Про захист прав споживачів', компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner