Продавець Topcenter.in.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1160 відгуків
+380682568825 - Viber, Telegram,WhatsApp
+380 (68) 256-88-25
Інтернет-магазин Topcenter.in.ua
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаВажливо: при замовленні об'ємних товарів або вагою понад 30 кг - потрібно вказувати вантажний склад (без обмежень по вазі). Доставка займає як правило 1-2 дні. За послугу 'накладний платіж' (післяплата) Нова пошта стягує з одержувача 2% від суми + 20 грн.
  • Магазини RozetkaВідправляємо після повної оплати або Пром-оплати Обмеження для відправок у відділення: - максимальна вага — до 30 кг - оціночна вартість — 6 000 грн - максимальні габарити — 61х37х35 см (максимальна сторона/довжина)
  • УкрпоштаУкрпоштою можна оформити відправлення вагою до 30 кг. Максимальна сторона — 200 см, а сума всіх сторін (довжина + ширина + висота) — повинна не перевищувати 350 см. Доставка Укрпоштою займає орієнтовно від 3 до 6 днів.
  • Meest ПОШТАВідправляємо після повної оплати або Пром-оплати Обмеження для відправок у відділення: - максимальна вага — до 30 кг - оціночна вартість — 6 000 грн - максимальні габарити — 61х37х35 см (максимальна сторона/довжина)
  • Delivery

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Післяплата
  • Оплата на рахунок

Гарантія:

Гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 6 місяців.
Для кожного товару у Характеристиках відображається термін гарантійного обслуговування.

В разі гарантійного випадку потрібно зв'язатись з менеджером, повідомити назву товару, дату покупки, при можливості відправити фото або відео несправності.
Далі відправити товар в повній комплектації та рідній упаковці на вказану менеджером адресу.

Термін виконання гарантійного обслуговування: від 7 до 30 днів. У випадку відсутності запчастин, термін може збільшитися, але не більше ніж на 60 днів.

Будь ласка, перевіряйте комплектність та відсутність дефектів у товарів під час отримання! У разі виявлення будь-яких пошкоджень або недоліків просимо зразу зв'язатися з нами. У разі, якщо Ви отримали у перевізника пошкоджений або розкомплектований товар - такий товар поверненню та обміну не підлягає! Так як після отримання Вами пошкодженого (розкомплектованого) товару, пред'являти претензію перевізнику неможливо.

Гарантія не надається, якщо:
- відсутня повна комплектація товару та рідна упаковка;
- є механічні пошкодження, які виникли внаслідок необережних дій покупця або інших осіб. А також, від впливу рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо;
- порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
- було здійснено несанкціоноване розкриття чи ремонт;
- серійний або IMEI номер, що зберігається в пам'яті виробу, змінено, стерто або не може бути встановлено.

Умови поверення

При виявленні та підтвердженні заводського дефекту протягом 14 днів з моменту покупки Ви маєте право обміняти або повернути товар. Вам необхідно зв'язатися за контактами вказаними на сайті.

Поверення товару відбувається Новою поштою, після отримання товару протягом 3 робочих днів кошти повертаємо на вказану Вами картку чи рахунок.

Відповідно до ст.9 Закону України 'Про захист прав споживачів' заміна і поверення товару можливі тільки при дотриманні таких умов:
- з дня придбання пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки;
- товар не був у використанні, тобто є новим (товар в ідеальному стані, товар не вживався);
- збережений товарний вигляд, сподивчі якості товару;
- є пломби, ярлики, упаковка.

Будь ласка, перевіряйте комплектність та відсутність дефектів у товарів під час отримання! У разі виявлення будь-яких пошкоджень або недоліків просимо зразу зв'язатися з нами. У разі, якщо Ви отримали у перевізника пошкоджений або розкомплектований товар - такий товар поверненню та обміну не підлягає! Так як після отримання Вами пошкодженого (розкомплектованого) товару, пред'являти претензію перевізнику неможливо.

Зверніть увагу! Обмін або поверення товару здійснюється за рахунок магазину в разі якщо виявлено брак, дефект або, наприклад, невідповідність комплектації товару - в цьому випадку послуги перевізника з доставки оплачуються нами в обидві сторони. У разі, якщо вам не підійшов колір, відтінок, розмір і тд - Ви оплачуєте доставку в обидві сторони. Всі дані вказані на сайті, але якщо є питання по товару які для Вас принципово важливі, щоб уникнути непорозумінь, просимо конкретизувати і уточнювати перед відправкою.

Згідно із законом 'Про захист прав споживачів', компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

 

Вимагаємо передоплату або повну оплату:

  • при замовленні більш ніж на 5000 грн;
  • за габаритні (об'єднання ємна вага> 10 кг) або важкі товари (фактична вага> 10 кг);
  • якщо термін виконання замовлення більше 5 робочих днів;
  • якщо у клієнта поганий рейтинг на площадці.

Будь ласка, перевіряйте комплектність та відсутність дефектів у товарів під час отримання! У разі виявлення будь-яких пошкоджень або недоліків просимо зразу зв'язатися з нами. У разі, якщо Ви отримали у перевізника пошкоджений або розкомплектований товар - такий товар поверненню та обміну не підлягає! Так як після отримання Вами пошкодженого (розкомплектованого) товару, пред'являти претензію перевізнику неможливо.

Термін виконання замовлення

Товари На складі, Готово до відправки - відвантаження зі складу: 1 день
В наявності - відвантаження зі складу: 3-8 днів

Інформація про товар "В наявності" означає наявність товару на одному з наших складів / представництв або у одного з наших постачальників / виробників (доставка даного товару здійснюється в термін від 3 до 7 робочих днів).

Інформація про ціну і наявність

 вертаємо Вашу увагу, що відомості про наявність товару і його ціна є довідковою інформацією і вимагають підтвердження співробітниками магазину. У деяких випадках можлива відсутність замовленого Вами товару або зміна його ціни. У зв'язку з цим ми рекомендуємо уточнювати ці дані за вказаними на сайті телефонами.

 Для опису товарів застосовуємо машинний переклад! Якщо виникнуть питання чи непорозуміння - звертайтеся до менеджера!

Графік роботи

  • З Понеділка по П'ятницю - з 9.30 до 17.30;
  • Субота, Неділя - з 9.30 до 14.00.

Оформлення через корзину, e-mail, пром-чат, Viber, Telegram, WhatsApp - цілодобово!

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner